تغذیه سگ, تغذیه گربه, سگ, گربه

مهم‌ترین نکات برای انتخاب بهترین پت‌ شاپ در مشهد

پت شاپ

برای تمام افرادی که به نگهداری حیوانات خانگی علاقه دارند پت‌شاپ نامی بسیار آشنا است. اما اگر سگ یا گربه خانگی دارید و برای خرید غذا و لوازم بازی حیوان خود با مشکل مواجه هستید و نمی‌دانید بهترین مکان برای خرید این وسایل کجاست، نگران نباشید. سعی کردیم در این مقاله به معرفی پت‌ شاپ در مشهد بپردازیم. برخی افراد تصور می‌کنند که پت‌شاپ در حقیقت فروشگاه غذای حیوانات است. اما این تصور اشتباه است. برای اینکه بتوانید سلامت حیوان خانگی خود را تضمین کنید به وسایل مختلفی مانند جای خواب، توالت، اسباب‌بازی و غذای مناسب نیاز دارید. پت‌شاپ مکانی است دسترسی شما به این وسایل را ساده می­کند. برای آشنایی بیشتر با خدمات و محصولات این فروشگاه با ما همراه باشید.

ورود به فروشگاه اسکای پت

پت‌شاپ چیست؟

پت‌شاپ در اصل یک اصطلاح انگلیسی بوده که از دو کلمه مختلف “پت” و “شاپ”  تشکیل شده‌است. پت به معنی حیوان خانگی و شاپ به معنی فروشگاه است. ساده‌ترین تعریف پت‌شاپ نیز فروشگاه لوازم حیوان خانگی است. اگر بخواهیم تعریفی کلی ارائه کنیم باید بگوییم پت‌شاپ فروشگاهی که در اغلب موارد تمام لوازم حیوانات خانگی را عرضه می‌کند و در برخی موارد می‌توانید حیوانات خانگی را از این مکان خریداری کنید.

در سال‌های اخیر با توجه به افزایش استقبال ایرانیان برای نگهداری از حیوانات خانگی، تعداد پت شاپ‌ها در حال افزایش است. مزیت دیگر نیز امکان مراجعه حضوری یا خرید آنلاین از این فروشگاه‌ها است. اگر تصمیم گرفتید خرید آنلاین غذا و لوازم حیوانات انجام دهید باید در انتخاب پت‌شاپ اینترنتی وسواس بیشتری به خرج دهید. لوازمی که از فروشگاه تهیه می‌کنید ارتباطی مستقیم با سلامت حیوان خانگی شما دارد. از سوی دیگر، سلامت حیوان خانگی می‌تواند سلامتی سایر افراد خانواده به‌ویژه کودکان را تحت تاثیر قرار دهد.

چه خدماتی در بهترین پت‌شاپ مشهد انجام می‌شود؟

همان‌طور که گفتیم پت ‌شاپ در مشهد تمام لوازم جانبی مورد نیاز برای نگهداری و حمل حیوان خانگی، مواد غذایی، اسباب‌بازی و در برخی موارد حیوان خانگی را عرضه می‌کند. با این‌حال، در برخی پت‌شاپ‌ها علاوه‌بر فروش مواد و محصولات جانبی، دامپزشکی حرفه‌ای مشغول به کار است. در چنین پت‌شاپ‌هایی می‌توانید محصولات درمانی گربه، سگ یا سایر حیوانات خانگی را با اطمینان تهیه کنید. علاوه‌بر این، دامپزشک در انتخاب بهترین غذای گربه و غذای سگ به شما مشاوره می‌دهد. سایر محصولاتی که در پت‌شاپ عرضه می‌شود عبارت است از:

وسایل سگ در پت‌ شاپ

اگر علاقه دارید که در منزل خود سگ داشته‌باشید باید شرایط لازم برای نگهداری از او را فراهم کنید. در گام اول باید از طریق مشورت با مشاور یا کارشناس خبره پرورش حیوانات، لیست کاملی از مواد و وسایل مورد نیاز حیوان را تهیه و سپس خریداری کنید. غذای توله سگ یکی از اصلی‌ترین موادی است که در پت‌شاپ به فروش می‌رسد. هنگام خرید حتما به این مورد توجه داشته‌باشید که غذای نژادهای مختلف سگ با یکدیگر متفاوت است. زیرا، هر حیوان با توجه به نژاد و در سنین مختلف به مواد غذایی و مکمل­‌های مختلفی نیاز دارد. غذای سگ رویال کنین یکی دیگر از محصولاتی است که می‌توانید برای بهبود رشد حیوان خانگی خود از آن استفاده کنید.

وسایل نگهداری از گربه

گربه یکی از حیوانات خانگی بسیار زیبایی است که می‌توانید به‌راحتی آن را در خانه نگهداری کنید. غذای گربه هپی کت و بستنی گربه دو نمونه از محصولاتی است که در پت ‌شاپ‌ها عرضه می‌شود. اغلب کارشناسان توصیه می‌کنند که حیوان خانگی را از اولین روزهای تولد خریداری کرده تا بتوانید رابطه بهتری با او داشته باشید. فراموش نکنید که بچگی گربه‌ها دورانی بسیار حساس است. پس، در انتخاب غذای بچه گربه با دقت عمل کنید.

خرید باکس حمل سگ و گربه از پت‌ شاپ در مشهد

برای اینکه بتوانید حیوان خانگی خود را به مهمانی یا گردش ببرید استفاده از باکس حمل ضروری است. باکس حمل باید جنس محکم و مقاومی داشته و گنجایش حمل حیوان خانگی را داشته‌باشد.

کیف یا باکس حمل سگ

 

وسایل بازی گربه و سگ

حیوانات خانگی نیز برای تقویت حواس و کسب مهارت به آموزش نیاز دارند. مهم‌ترین ابزاری که می‌توانید برای آموزش حیوان خانگی از آن کمک بگیرید اسباب‌بازی است. اما در انتخاب دقت کنید که اسباب­‌بازی‌ها از مواد باکیفیت ساخته شده و متناسب با سن و نوع حیوان خانگی شما باشند.

 تشویقی گربه و سگ

اغلب حیوانات از طریق آزمون‌وخطا، مهارت‌های لازم را کسب می‌کنند. به‌همین دلیل برای افزایش مهارت و توانایی حیوان خود باید از وسایل تشویقی کمک بگیرید. فراموش نکنید که وسایل تشویقی را همیشه در اختیار حیوان خود قرار ندهید. تنها در مواقعی که می‌خواهید حیوان را برای انجام کار خوبش تشویق کنید از این ابزارها استفاده کنید.

->> برای اطلاع از آخرین خبرها و مطالب آموزشی در رابطه با حیوانات خانگی می‌توانید؛ اینستاگرام اسکای پت و صفحه لینکدین اسکای پت را دنبال کنید.

جای خواب گربه و سگ

حیوانات نیز مانند هر موجود دیگری به خواب و استراحت نیاز دارند. کیفیت خواب بر عملکرد و سلامت حیوان تاثیر مستقیم دارد. می‌توانید با انتخاب جای خواب مناسب از سلامتی حیوان خود محافظت کنید.

توالت گربه و سگ

زمانی که حیوانی را در خانه نگهداری می‌کنید باید مکانی مناسب برای دفع مدفوع و ادرار او در نظر بگیرید. این روش مانع از انتشار میکروب و آلودگی‌ها در فضای خانه می‌شود. پس از خرید توالت مناسب از پت ‌شاپ‌های معتبر، آن را در مکانی خارج از دسترسی کودکان نگهداری کرده و به حیوان خود آموزش دهید که چگونه از آن استفاده کند.

قلاده سگ و گربه

اگر می‌خواهید در حین پیاده‌روی یا خرید حیوان خانگی خود را همراه ببرید، استفاده از قلاده مناسب ضروری است. قلاده کمک می‌کند کنترل حیوان را در دست داشته باشید و از گم‌شدن او جلوگیری می‌کند.

مزایای خرید از پت ‌شاپ آنلاین

پت‌شاپ اسکای‌پت یکی از پت‌شاپ‌های معروف است که امکان خرید حضوری در  پت شاپ کیش را فراهم کرده‌است. به‌علاوه، خرید از پت‌شاپ اسکای‌پت به‌صورت آنلاین نیز امکان‌پذیر است. ممکن است بپرسید مزیت اصلی خرید آنلاین از پت‌شاپ چیست؟

  • در گام اول در وقت و انرژی شما صرفه‌جویی می‌شود.
  • امکان مقایسه قیمت غذای گربه و قیمت غذای سگ وجود دارد و می‌توانید غذایی سالم با قیمت مناسب تهیه کنید.
  • دسترسی به اسباب‌بازی‌ها، وسایل و غذاهای تشویقی و آموزشی، باکس حمل، کنسرو گربه، توالت و جای خواب حیوان، قلاده و غذای گربه آسان‌تر خواهد بود.
سخن پایانی
اگر علاقه‌مند هستید که حیوان خانگی داشته باشید یا تصمیم گرفته‌اید نمایندگی فروش غذای حیوانات داشته باشید آشنایی با پت‌ شاپ‌های معتبر ضروری است. آگاهی از خدمات چنین مجموعه‌هایی، نگهداری از حیوان خانگی را ساده‌تر می‌کند. سعی کردیم در این مقاله اطلاعاتی کامل درباره خدمات پت شاپ‌ها و مزایای استفاده از آنها ارائه کنیم.
پت شاپ چه خدماتی ارائه می‌کند؟

تمام مکمل‌های دارویی و غذایی، جای خواب، اسباب‌بازی، وسایل تشویقی، مشاوره‌های دامپزشکی و فروش حیوانات خانگی در پت‌شاپ انجام می‌شود.

آیا می‌توان از پت‌شاپ حیوان خانگی خرید؟

مطمئن‌ترین مکان برای خرید حیوان خانگی سالم، پت‌شاپ است.

دیدگاهتان را بنویسید