پرندگان, تغذیه سگ, تغذیه گربه, جوندگان, سگ, گربه

مهم‌ترین نکات برای خرید غذای حیوانات خانگی

خرید غذای حیوانات خانگی

اگر شما نیز در خانه از پت نگهداری می­‌کنید باید بدانید که خرید غذای گربه و سگ اهمیت بالایی دارد. انتخاب غذای مناسب کمک می‌­کند حیوان شما مراحل رشد را به­‌خوبی پشت سر بگذارد و در عملکرد بدن و فعالیت­‌های او اختلالی ایجاد نشود. برای خرید غذای حیوانات خانگی دو راه اصلی وجود دارد. راه اول، خرید حضوری و راه دوم خرید آنلاین است. در هر دو حالت باید بر کیفیت و اصالت مواد غذایی متمرکز شوید. سعی می‌­کنیم در ادامه مهم‌ترین موارد برای انتخاب فروشگاه غذای حیوانات را بیان کنیم. با ما همراه باشید.

ورود به فروشگاه اسکای پت

اهمیت تغذیه در حیوانات

پت شاپ آنلاین یکی از مراکزی است که می­‌توانید برای خرید اینترنتی غذای حیوانات از آن استفاده کنید. اما قبل از هر کاری باید با مواد موردنیاز حیوان برای رشد و انجام فعالیت­‌های روزمره حیوان آشنا باشید. گربه یکی از حیوانات خانگی است که برای رشد به پروتئین نیاز دارد. دلیل اصلی که حیوانات در روزهای اولیه زندگی با شیر مادر تغذیه می­‌شوند جذب پروتئین برای ارتقای عملکرد سیستم ایمنی بدن و رشد است؛ بنابراین هنگام خرید غذای گربه دقت کنید که منبع مناسبی از پروتئین باشد. برای رشد گربه به پروتئین حیوانی و گیاهی نیاز دارید. اما به دلیل اینکه هضم پروتئین­‌های گیاهی کمی دشوار است باید به مقدار کمتری به حیوان داده شود.

اگر می­‌خواهید مواد غذایی اورجینال و باکیفیت را از پت شاپ اینترنتی خریداری کنید اما در انتخاب مجموعه مناسب با مشکل مواجه هستید ما پت شاپ اسکای پت را توصیه می­‌کنیم. ممکن است بپرسید دلیل اصلی برای انتخاب این مجموعه چیست؟ اولین دلیل که خرید از اسکای پت را مناسب می­‌کند امکان خرید حضوری برای شهروندان کیش و خرید آنلاین با قیمت مناسب برای سایر هم‌وطنان است. ویژگی دیگری که سبب برتری این مجموعه در مقایسه با سایر رقبا شده توجه به کیفیت مواد غذایی است. این مجموعه، بهترین و باکیفیت­ترین مواد غذایی اورجینال را با قیمت مناسب عرضه می‌­کند. غذای بچه گربه و غذای توله سگ دو دسته از محصولاتی است که می­‌توانید از این مجموعه تهیه کنید.

اسکای پت معروف­ترین پت شاپ در کیش برای خرید غذای حیوانات خانگی است که در عرضه محصولات خود به نژاد، جنسیت و سن حیوانات اهمیت می‌­دهد؛ بنابراین می‌­توانید با خیال راحت و بدون دغدغه غذای نژادهای مختلف سگ را از این مجموعه انجام دهید. خرید غذای گربه یا خرید غذای سگ از این مجموعه مزایای ویژه­ای دارد. در گام اول می‌توانید برندها و محصولات مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید. در زمان و انرژی شما صرفه­‌جویی می­‌شود. پس از خرید محصول امکان ارسال به سراسر کشور فراهم است. برای مسافران یا افرادی که خرید را به‌­صورت حضوری در کیش انجام می‌دهند نیز تخفیف­‌ها و مزایای ویژه در نظر گرفته شده است.

مهم‌ترین نکات برای خرید آنلاین غذا و لوازم حیوانات

در گام اول باید مجموعه‌ای را انتخاب کنید که تمام وسایل سگ و وسایل گربه را عرضه می‌­کند. همان­طور که می‌­دانید برای نگهداری از سگ و گربه علاوه بر مواد غذایی، خرید و استفاده از وسایل دیگری مانند قلاده، جای خواب، توالت، باکس حمل، اسباب‌بازی، مواد شوینده و بسیاری موارد دیگر ضروری است. اسکای پت یکی از مجموعه‌­هایی است که اطلاعات کافی از نیاز حیوانات خانگی داشته و سعی کرده است با عرضه محصولات باکیفیت و اورجینال، تمام نیازهای حیوان خانگی شما را برطرف کند.

برای خرید غذای سگ سعی کنید اطلاعات کافی از برندها و قیمت غذای سگ داشته باشید. در مرحله بعد، کیفیت و قیمت محصولات مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید. پس از انجام این مراحل می‌­توانید خرید غذای حیوانات خانگی را با خیال راحت انجام دهید. غذای سگ رویال کنین اورجینال یکی از محصولات باکیفیتی است که برای تغذیه سگ­های خانگی بسیار عالی است.

با توجه به اینکه حیوانات به مکمل­‌های مختلفی نیازمند هستند و ممکن است در طول زندگی به بیماری­‌های مختلفی مبتلا شوند. باید در انتخاب پت شاپ بر روی مجموعه‌­ای متمرکز شوید که دسترسی شما به محصولات درمانی گربه و سگ را ساده‌­تر می­‌کند.


->> برای اطلاع از آخرین خبرها و مطالب آموزشی در رابطه با حیوانات خانگی می‌توانید؛ اینستاگرام اسکای پت و صفحه لینکدین اسکای پت را دنبال کنید.


 

مزایای خرید از اسکای پت چیست؟

  • امکان مقایسه قیمت­‌ها و برندهای مختلف
  • درج قیمت غذای گربه و سگ روی محصولات
  • عرضه برندهای مختلف غذای حیوانات مانند غذای گربه هپی کت و غذای گربه رفلکس
  • ارائه محصولات اورجینال با تاریخ انقضای مدت‌دار
  • و …

مهم‌ترین نکات برای خرید غذای گربه

تفاوت زیادی بین گربه‌­های وحشی و گربه‌­های خانگی است. گربه‌­های خیابانی تحرک بیشتری داشته و به‌­راحتی می­‌توانند مواد غذایی موردنیاز خود را به دست آورند. اما تحرک گربه‌­های خانگی کمتر است. اولین نکته که هنگام خرید غذای گربه باید به آن توجه کنید؛ انتخاب رژیم غذایی مناسب برای گربه است. سعی کنید در برنامه غذایی گربه خود مقدار کافی پروتئین، چربی، کربوهیدرات، ویتامین و مواد معدنی قرار دهید. می‌­توانید از کنسرو گربه، بستنی گربه و غذای خشک برای تغذیه پت زیبای خود استفاده کنید.

راهنمای خرید غذا برای سگ خانگی

برخی افراد برای تغذیه سگ خانگی به­‌جای خرید غذای حیوانات خانگی از جگر سفید استفاده می‌­کنند. اما این کار کاملاً اشتباه است. زیرا، جگر سفید حاوی انگل­‌هایی است که می‌­تواند احتمال ابتلا به کیست را در حیوان افزایش دهد. به‌علاوه، مواد غذایی باید فاقد استخوان­‌های کوچک و تیز باشند. ممکن است استخوان‌های ریز وارد مجاری تنفسی حیوان شده و سلامتی او را تهدید کند. غذای حیوان باید کاملاً پخته شود. این روش مانع از انتقال میکروب به بدن حیوان می‌­شود.

برای خرید آنلاین غذای سگ توجه کنید که غذا باید مجموعه­‌ای کامل از انواع ویتامین­‌ها، پروتئین، مواد معدنی، کربوهیدرات و چربی باشد. این مجموعه کامل می‌­تواند سلامتی، تحرک و نشاط حیوان را حفظ کند. برای خرید از پت شاپ­‌ها حتما از اورجینال بودن مواد غذایی اطمینان حاصل کنید. زیرا مصرف مواد غذایی تقلبی و بی­‌کیفیت احتمال ابتلای حیوان به بیماری­‌های عفونی و باکتریایی را افزایش می‌­دهد.

خرید غذای حیوانات خانگی

سخن پایانی

خرید غذای حیوانات خانگی یکی از مهم‌ترین مراحل برای رشد و فعالیت حیوان است. می­‌توانید خرید را به‌­صورت حضوری و آنلاین از پت شاپ­‌ها انجام دهید. غذای حیوان باید کاملاً اورجینال بوده و منبعی غنی از پروتئین، چربی، ویتامین، مواد معدنی و کربوهیدرات باشد. پت شاپ اسکای پت معتبرترین مجموعه‌­ای است که امکان خرید حضوری برای شهروندان کیش و خرید آنلاین لوازم و غذا حیوانات خانگی برای تمام ایرانیان را فراهم کرده است. کیفیت بالا و ارسال به‌­موقع دو ویژگی اصلی و متمایز این مجموعه است.

 


آیا مواد غذایی پت شاپ­‌های آنلاین باکیفیت است؟

پت شاپ اسکای پت به سلامت حیوانات و رضایت مشتریان خود اهمیت ویژه می­‌دهد. به همین دلیل، این مجموعه محصولات غذایی باکیفیت و اورجینال بهترین برندهای جهان را به­‌صورت حضوری و آنلاین در اختیار مشتریان قرار می‌­دهد.

در پت شاپ­‌ها فقط غذای حیوانات خانگی فروخته می­‌شود؟

خیر. در این فروشگاه­‌ها انواع لوازم مورد نیاز برای بازی، آموزش، خواب، دفع ادرار و مدفوع، حمل و رفاه حیوانات خانگی عرضه می‌­شود. علاوه بر این، در این مجموعه از دامپزشکانی مجرب کمک گرفته می‌­شود که می­‌توانید مکمل­‌های دارویی و مواد غذایی را با دستور و نظر آنها انتخاب کنید.

17 پیام روی “مهم‌ترین نکات برای خرید غذای حیوانات خانگی

  1. محمد گفت:

    اطلاعات خوبی بود

    1. اسکای پت گفت:

      سلام
      محمد عزیز به اسکای پت خوش اومدی

  2. عسل گفت:

    انتخاب غذای مناسب برای پت خیلی مهمه
    من برای بچه ام غذاهای خیلی خوبی از شعبه کیشتون خریدم
    مرسی

    1. اسکای پت گفت:

      سلام
      عسل عزیز مرسی از اعتمادت به اسکای پت

  3. علی گفت:

    مرسی متن خوبی بود

    1. اسکای پت گفت:

      سلام علی عزیز
      به اسکای پت خوش اومدی

    1. اسکای پت گفت:

      سلام
      مهرداد عزیز به اسکای پت خوش اومدی

  4. علیرضا گفت:

    خرید غذای مناسب پت خیلی مهمه
    مرسی از راهنماییتون

    1. اسکای پت گفت:

      سلام
      علیرضا عزیز بله کاملا حق با شماست
      خواهش می‌کنیم 🙂

  5. مینا گفت:

    حیوونا مثل بچه های کوچیکن و باید توی انتخاب غذای مناسب برای اونا خیلی دقت کنیم
    مرسی از مطلب خوبتون

    1. اسکای پت گفت:

      سلام
      مینا عزیز، بله کاملا صحبت شما درست هست.

  6. لیلی گفت:

    انتخاب غذایی که مناسب پت باشه خیلی مهمه ولی متاسفانه خیلیا جدی نمیگیرن یا از پس مونده غذاهای خونگیشون به پتشون غذا میدن

    1. اسکای پت گفت:

      سلام
      لیلی عزیز کاملا حق با شماست. انتخاب غذای مناسب خیلی مهم هست.

  7. پارسا گفت:

    غذای سگ فوق العاده
    مرسی

    1. اسکای پت گفت:

      سلام
      پارسا عزیز، خوشحالیم که محصولات اسکای پت مورد پسند شما واقع شده 🙂

دیدگاهتان را بنویسید