تغذیه سگ, سگ

راهنمای غذای خشک سگ (مزایا و فواید)

خرید غذای خشک سگ

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های والدینی که به ‌تازگی مراقبت از یک سگ را شروع کرده‌اند، خرید غذای خشک سگ مناسب با حیوان خانگی خود است. گاهی اوقات والدین با تجربه نیز ممکن است به ‌دنبال بی‌اشتها شدن سگ، به‌ دنبال یک غذای خشک مناسب هستند. در ادامه به شرح اصول غذا دادن به سگ، انواع غذای سگ، قیمت مکمل غذایی سگ و معرفی یک پت شاپ آنلاین معتبر برای خرید اینترنتی غذای سگ به شما پیشنهاد دهیم. لطفاً تا پایان این مقاله راهنمای غذای خشک سگ همراه ما باشید.

 

نمونه غذای خشک سگ در پت شاپ کیش

انواع غذاهای سگ کارخانه‌ای

غذاهای کارخانه‌ای به ۳ دسته غذای کنسروی، غذای خشک و غذای تشویقی سگ تقسیم می‌شوند.

غذای خشک

 خرید غذای خشک سگ از بهترین گزینه‌ها برای تغذیه سگ‌های خانگی محسوب می‌شود. غذا خشک سگ با توجه به فعالیت، نژاد و نیاز سگ‌ها تهیه ‌شده و می‌توان گفت که این غذاها از اصولی‌ترین غذاها برای تغذیه سگ به شمار می‌روند. از جمله این غذاها می‌توان به غذای سگ رویال کنین، غذای سگ رفلکس، غذای سگ هپی داگ اشاره کرد.

غذای کنسروی

این غذاها شامل انواع غذاهای پروتئینی با منشأ حیوانی هستند. غذاهای کنسروی، کنسرو بوقلمون، کنسرو گوشت گوساله، جگر گوساله، کنسرو فیله مرغ و … را شامل می‌شوند. این کنسروها به دلیل این‌ که دارای پروتئین‌های گیاهی هستند نیز می‌توانند برای سگ خانگی شما بسیار مفید باشند.

فیبرها به دفع راحت‌تر مدفوع سگ کمک کرده و موجب سلامتی و نشاط آن‌ها می‌شوند.

غذای تشویقی سگ

این نوع غذا در دسته‌بندی‌های متفاوت و انواع و اقسام مختلفی تولید می‌شوند. از جمله آن می‌توان به فیله مرغ خشک ‌شده، گوشت گوساله خشک ‌شده، سوسیس مرغ، سنگدان فرآوری شده و … اشاره کرد. غذای تشویقی جزء وعده غذایی سگ محسوب نمی‌شوند؛ اما برای رشد و تربیت هرچه بهتر آن‌ها لازم و ضروری هستند.

غذاهای ممنوعه

همان‌طور که گفتیم شما باید غذای سگ خانگی خود را متناسب با نژاد آن انتخاب کنید. اما برخی مواد غذایی وجود دارند که برای تمام نژاد سگ‌ها ممنوع هستند. ازجمله این مواد غذایی می‌توان به سیر، انگور، کشمش و پیاز اشاره کرد. برخی غذاها نیز به دلیل این‌ که باعث وحشی شدن و درنده‌خویی سگ‌های خانگی می‌شوند، برای آن‌ها مناسب نیستند. ازجمله این مواد غذایی می‌توان به رژیم غذایی خام، مانند تغذیه با گوشت خام  یا غذاهای زنده اشاره کرد. برای اطلاع از آخرین خبرها و مطالب آموزشی در رابطه با حیوانات خانگی می‌توانید؛ اینستاگرام اسکای پت را دنبال کنید.

 

->مطالعه این مقاله به شما پیشنهاد می‌شود: مهم‌ترین نکات در خرید غذای پت

 

خرید غذای خشک سگ

مزایا خرید غذای خشک سگ

خرید غذای خشک سگ و نحوه صحیح مصرف آن دارای اهمیت بسیار زیادی بوده و یادگیری اصول آن از ضروریات تغذیه‌ای برای سگ‌های خانگی محسوب می‌شود. سعی داریم در ادامه مقاله به شرح این اصول بپردازیم.

از مزایای خرید غذای خشک سگ می‌تواند به موارد زیر اشاره کرد:

  • این غذا از پت شاپ اینترنتی به جرم‌گیری دندان‌ها و تمیز شدن لثه سگ خانگی‌ شما کمک می‌کند.
  • خرید غذای خشک شک از فروشگاه غذای حیوانات نسبت‌ به سایر انواع غذاهای سگ، قیمت به‌صرفه‌تری دارد.
  • این نوع غذا به دلیل خشک بودن خراب نشده و می‌توان از آن برای مدت طولانی استفاده کرد.
  • غذای خشک سگ را می‌توانید به‌صورت فله‌ای و بسته‌بندی‌شده تهیه کنید.
  • این غذاها، غذای موردعلاقه بسیاری از سگ‌های خانگی هستند.
  • غذای خشک می‌تواند سگ شما را برای مدت طولانی سیر نگه دارد.
  • غذای خشک دارای ترکیبات بسیار زیادی از انواع مواد مغذی برای سگ شما بوده که می‌تواند بسیاری از نیازهای آن را برطرف کند.

با توجه به مزیت‌های نام‌برده، خرید غذای خشک سگ علاوه‌ بر صرفه اقتصادی، برای تقویت مواد موردنیاز سگ شما بسیار مفید بوده و می‌تواند یک انتخاب عالی برای خرید غذای سگ خانگی شما باشد.

 

ورود به فروشگاه اسکای پت

 

راهنمای غذای خشک سگ و نحوه دادن غذای خشک سگ

این غذاها اگر به‌ تنهائی به سگ داده شوند، ممکن است باعث ازدست‌رفتن رطوبت بدن آن‌ها شده و علاوه‌ بر کم‌آبی بدن، سگ را دچار مشکلاتی مانند یبوست کنند. از این ‌رو ضروری است که آب بدن سگ خانگی خود را همواره در حد متعادلی قرار دهید.

تغذیه اصولی و مناسب برای سگ خانگی، استفاده از غذای خشک سگ به اضافه غذای مرطوب است. همچنین بهتر است در کنار ظرف غذای سگ، یک ظرف آب قرار دهید و سگ‌ها را به نوشیدن آب بیشتر در طول روز تشویق کنید.

برای سگ‌هایی که در طول روز تنها از یک وعده غذایی استفاده می‌کنند؛ بهتر است که از ترکیب غذای مرطوب و غذای خشک استفاده کرده و برای سگ‌هایی که در طول روز از دو وعده غذایی استفاده می‌کنند نیز بهتر است یک وعده غذای خشک و یک وعده غذای مرطوب قرار دهید.

 

-> راهنمای غذای سگ برند رویال کنین

 

خلاصه آنچه خواندیم…
سگ‌ها با توجه به نژاد، سن و جثه خود نیاز به غذاهای متفاوتی دارند. توصیه می‌کنیم از غذای خشک سگ، اسنک سگ و سایر غذاهای مناسب برای حیوان خانگی خود استفاده کرده و از تغذیه آن‌ها با غذای خانگی  پرهیز کنید. برای خرید غذای خشک سگ و اطلاع از قیمت غذای سگ می‌توانید  به پت شاپ آنلاین اسکای پت مراجعه کرده و یک خرید ایمن داشته باشید. عزیزانی که در کیش هستند نیز  با مراجعه به پت شاپ کیش می‌توانند خرید حضوری انجام دهند. برای مشاهده محصولات نیز می‌توانید به آدرس سایتی که در پایین برای شما قرار داده‌ایم مراجعه کنید.
-> فروشگاه پت
دمای مناسب برای نگهداری غذای خشک سگ چه دمایی است؟

این غذاها را باید در جای خشک و خنک و دمای کمتر از ۸۰ درجه فارنهایت نگه‌داری کرد.

آیا غذای خشک سگ کهنه می‌شود؟

بله! در صورت باز شدن کیسه غذا بهتر است که طی چند هفته استفاده شود.



دانلود فایل pdf مقاله

> راهنمای غذای خشک سگ pdf

2 پیام روی “راهنمای غذای خشک سگ (مزایا و فواید)

  1. Mohi گفت:

    بنظرم غذای خشک سگ از نظر نگهداری بهتره

    1. اسکای پت گفت:

      سلام
      بله همینطور هست؛ همیشه غذاهای خشک رو راحت‌تر میشه نگه‌داشت.

دیدگاهتان را بنویسید