نمایش 1–12 از 67 نتیجه

گزینه های بیشتر
نمایش 12 24 36

خرید غذای خشک گربه

غذای مناسب گربه شما بسته به مشخصات فیزیکی آن مثل وزن و تحرک و همچنین شرایطی مثل بارداری و شیردهی و یا وجود بیماری‌های خاص می‌تواند متفاوت باشد. بهترین غذا برای گربه‌ غذایی است که هم میزان کالری مناسبی داشته باشد و هم آب کافی به بدن او برساند. به این دلیل بهتر است از غذای تر در کنار غذای خشک گربه استفاده کنید.

کدام گزینه: خرید غذای خشک گربه یا غذای تر؟

اگرچه غذای خشک کالری بیشتری دارد، اما دلایل زیادی وجود دارد که ثابت می‌کند رژیم غذایی مناسب هم باید شامل غذای خشک گربه و هم دارای غذای تر باشد. استفاده متناوب از غذای گربه هپی کت و غذای گربه رویال کنین می‌تواند گزینه مناسبی برای گربه شما باشد. در ادامه به بررسی بعضی از این دلایل می‌پردازیم.

گربه‌ها تنوع غذایی را دوست دارند

اگرچه خرید غذای خشک گربه از یک فروشگاه غذای حیوانات ممکن است راحت‌ترین کار باشد، اما بسیاری از جنبه‌های غذای تر نشان‌دهنده اشتهای طبیعی گربه‌ها است. درست مانند مردم، گربه‌ها عاشق تنوع هستند. بافت‌ها و طعم‌های متفاوت می‌تواند به گربه شما کمک کند.

جلوگیری از چاقی گربه

گربه‌هایی که غذای مرطوب می‌خورند معمولا کالری کمتری مصرف می‌کنند. از آنجایی که غذای مرطوب حاوی رطوبت بیشتری است و متراکم‌تر است، باعث می‌شود گربه شما احساس سیری بیشتری کند و بنابراین کمی کمتر غذا بخورد.

از مشکلات ادراری گربه جلوگیری کنید

برخی از گربه‌ها تمایل زیادی به مصرف آب ندارند و این می‌تواند منجر به مشکلات دستگاه ادراری شود. مخلوط کردن غذای تر و خشک با هم می‌تواند به شما اطمینان دهد که گربه شما آب لازم را دریافت می‌کند.