برندها, پرندگان, جوندگان, سگ, گربه

فروشگاه لوازم حیوانات خانگی (وسایل نگهداری پت)

لوازم پت

امروزه نگهداری از حیوانات خانگی بیش از گذشته چشمگیر شده است و اغلب خانواده‌ها همزیستی مسالمت‌آمیزی با یک سگ یا گربه و سایر حیوانات در محیط زندگی خود دارند. به همین دلیل شاهد رشد و گسترش خدمات فروشگاه لوازم حیوانات هستیم. این فروشگاه‌ها انواع غذا، وسایل بازی و آموزشی، اکسسوری و غیره را برای صاحبان حیوانات خانگی به صورت اینترنتی و حضوری عرضه کرده‌اند تا شرایط زندگی مطلوب و سلامت حیوان شما را تأمین کنند. در این مطلب قصد داریم درباره کارکرد فروشگاه وسایل حیوانات خانگی و محصولات عرضه شده در آنها صحبت کنیم.

ورود به فروشگاه اسکای پت

 

کارکرد اصلی فروشگاه لوازم حیوانات

فروشگاه لوازم حیوانات یا پت شاپ به مرکزی گفته می‌شود که در آن لوازم مربوط به حیوانات خانگی به صورت گسترده و با دسته‌بندی مناسب به فروش می‌رسد. بسیاری از این فروشگاه‌ها به منظور سهولت دسترسی به نیازمندی‌ها حیوانات خانگی و رسیدگی به امور آنها محصولات خود را به صورت حضوری و غیرحضوری عرضه می‌کنند.

همان‌طور که می‌دانید تمایل به نگهداری حیوانات خانگی در ایران بسیار زیاد شده است و به همین منظور افراد زیادی برای تأمین غذا و سایر مایحتاج حیوان خانگی خود اعم از سگ و گربه، پرندگان، جوندگان و آبزیان نیاز به پت شاپ‌ها دارند؛ بنابراین کارکرد اصلی فروشگاه غذای حیوانات، عرضه انواع غذای خشک و تر، لوازم نگهداری و اکسسوری، ویتامین‌ها، مکمل‌ها، لوازم بهداشتی و اسباب‌بازی ویژه حیوانات خانگی به صورت آنلاین و غیرحضوری است که طرفداران بسیاری دارد.

ویژگی بهترین فروشگاه لوازم حیوانات

علاقه‌مندان به نگهداری حیوانات خانگی برای تأمین نیاز تغذیه‌ای و بازی و سرگرمی سگ و گربه خود همواره سعی می‌کنند که از معتبرترین فروشگاه لوازم حیوانات خرید کنند. در این بین هر نمایندگی فروش غذای حیوانات دارای ویژگی مخصوص به خود است و همواره سعی دارند که زمینه سهولت دسترسی به تأمین مایحتاج و محصولات سلامت و زیبایی حیوانات خانگی را برای صاحبان آنها در اولویت قرار دهند.

به طورکلی بهترین فروشگاه لوازم حیوانات، پت شاپی است که نسبت به دیگر فروشگاه‌ها توانسته در جذب مشتری موفق عمل کرده و همچنین به عنوان مرجع اصلی عرضه محصولات اورجینال، با اصالت و دارای ضمانت با قیمت مناسب شناخته شده باشد.

 

از مهم‌ترین ویژگی‌های یک فروشگاه وسایل حیوانات خانگی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان خرید حضوری و اینترنتی محصولات مورد نیاز حیوانات خانگی
  • برخورداری از تضمین سلامت محصولات
  • بهره‌مندی غذای حیوانات از کیفیت بالا، ضمانت و برچسب اصالت کالا
  • رعایت کردن تمام نکات بهداشتی در نگهداری محصولات
  • داشتن تنوع در انواع غذاهای ایرانی و خارجی
  • امکان ارسال محصولات و غذا به سراسر کشور در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین هزینه

در این بین یکی از فروشگاه‌هایی که تمام این ویژگی‌ها را در خود جای‌داده است، پت شاپ اسکای پت است که بستری امن جهت خرید تمام محصولات و وسایل مورد نیاز حیوانات خانگی را فراهم کرده است.

-> برای اطلاع از آخرین خبرها و مطالب آموزشی در رابطه با حیوانات خانگی می‌توانید؛ اینستاگرام اسکای پت را دنبال کنید.

 

امکان خرید چه محصولاتی از فروشگاه لوازم حیوانات وجود دارد؟

از اغلب فروشگاه‌های عرضه کننده لوازم حیوانات خانگی از جمله فروشگاه اسکای پت می‌توان هر نوع محصولی که برای حیوان خانگی شما اعم از سگ، گربه، پرندگان و جوندگان مورد نیاز است را به صورت حضوری و اینترنتی خریداری کرد. برخی از پرفروش‌ترین محصولات فروشگاه لوازم حیوانات، شامل موارد زیر است:

  • انواع غذای تر و خشک سگ و گربه
  • انواع غذای تشویقی سگ و گربه
  • وسایل و لوازم اختصاصی برای نگهداری سگ و گربه
  • باکس یا کیف حمل سگ و کیف حمل گربه از برند فرپلاست
  • قلاده سگ و گربه
  • توالت گربه و سگ
  • انواع اسباب‌بازی گربه و سگ
  • جای خواب گربه و سگ از برند نیناپت و غیره
  • انواع مکمل‌های غذایی و ویتامین‌های سگ و گربه
  • غذای بچه گربه و غذای توله سگ
  • ظرف آب و غذای سگ و گربه از برند مدرنا، فرپلاست، استفان پلاست و غیره
  • غذا و لوازم جانبی برای نگهداری پرندگان و جوندگان و غیره

بنابراین در پت شاپ‌ها می‌توانید انواع برندهای معتبر خارجی و داخلی با محصولات متنوع را براساس نژاد و سن حیوان، وضعیت جسمانی و سلامتی سگ و گربه خود خریداری کنید.

 

فروشگاه لوازم سگ

فروشگاه لوازم سگ با ارائه محصولات و ملزومات مرتبط با حیوانات خانگی سعی در ایجاد سهولت دسترسی صاحبان سگ‌های خانگی به نیازهای حیوانات خود دارد. این فروشگاه‌ همواره با ارائه محصولات برتر و جدید از برندهای معتبر همواره سعی دارد خدماتی شایسته را برای مشتریان خود به ارمغان آورد.

در این نوع فروشگاه‌ها طیف گسترده‌ای از غذای سگ و لوازم جانبی این حیوان خانگی اعم از قلاده، باکس حمل و نقل و نگهداری سگ، پوشاک، ظروف آب و غذا، لوازم آموزش سگ، اسباب بازی و اکسسوری سگ عرضه شده است؛ بنابراین شما می‌توانید محصولات مورد نیاز خود را از بین بهترین برندهای معتبر موجود انتخاب کنید و با خاطری آسوده آنها را با قیمتی مناسب و کیفیتی بی‌نظیر، در کوتاه‌ترین زمان درب منزل خود دریافت کنید.

خرید از معتبرترین پت شاپ سگ

پت شاپ به مرکزی گفته می‌شود که در آن علاوه بر نگهداری حیوانات خانگی و رسیدگی به امور آنها به عنوان یک کلینیک تخصصی علاوه بر درمان و تشخیص بیماری سگ خانگی به بهداشت و زیبایی آنها نیز رسیدگی می‌کند.

به دلیل گسترش تمایل به نگهداری از حیوانات خانگی، تولیدکنندگان بسیاری اقدام به تولید لوازم و تجهیزات نگهداری از سگ خانگی کرده‌اند. همچنین فروشگاه‌های مختلفی در شهرها به عنوان پت شاپ این ملزومات را ارائه می‌کنند؛ بنابراین شما با مراجعه به معتبرترین پت شاپ سگ می‌توانید به راحتی انواع مختلف این محصولات را از برندهای معتبر با بهترین قیمت خریداری کنید.

 

فروشگاه لوازم گربه

در فروشگاه لوازم گربه می‌توانید ضروری‌ترین و متنوع‌ترین محصولات را برای نگهداری حیوان خانگی خود تهیه کنید. گربه‌های حیوانات حساسی هستند و باید در ایده‌آل‌ترین شرایط نگهداری شوند، بنابراین خرید لوازم گربه از حساسیت بالایی برخوردار است و نمی‌توان به راحتی از کنار آن گذشت. چرا که انتخاب وسایل نامناسب ممکن است به سلامت جسمی و روحی این حیوان خانگی آسیب برساند. برندها و شرکت‌های زیادی سعی کرده‌اند که سهمی از این بازار را به خود اختصاص دهند اما شما نباید فرصت خرید از فروشگاه‌های معتبر را از دست بدهید.

خرید و فروش غذا و لوازم نگهداری گربه خانگی

پت شاپ گربه از جمله فروشگاه‌های غذا و لوازم حیوانات خانگی است که به عنوان مرجعی معتبر برای بررسی، مقایسه و انتخاب کالاهای مورد نیاز برای نگهداری، آسایش و سلامت حیوانات خانگی شما فعال شده‌اند. اغلب این فروشگاه‌های لوازم گربه آماده ارائه خدمات به سراسر کشور هستند.

بنابراین شما از طریق پت شاپ گربه می‌توانید انواع محصولات مورد نیاز خود شامل غذای گربه، غذای خشک گربه، کنسرو و پوچ گربه، انواع تشویقی گربه، غذا و مکمل غذای گربه، لوازم بهداشتی مانند خاک گربه و شامپو، پوشاک و لباس، قلاده، اسباب بازی، جای خواب گربه از برندهای معتبر جهانی را تهیه کنید.

پس اگر نیاز به کسب اطلاعات جامع درباره لوازم و وسایل نگهداری، بهداشتی و آموزشی گربه خانگی دارید با ما تماس بگیرید. در این راستا با اطلاعات لازم و کسب آگاهی می‌توانید تمام وسایل گربه خود را با اطمینان خاطر از کیفیت مطلوب، برند معتبر و قیمت منصفانه از فروشگاه ما تهیه کنید.

نحوه خرید از پت شاپ اسکای پت

یکی از نگرانی صاحبان حیوانات خانگی، نحوه خرید غذا و سایر لوازم مورد نیاز سگ و گربه خود از فروشگاه لوازم حیوانات است. از این رو یکی از بهترین گزینه‌ها، پت شاپ آنلاین و معتبر، پت شاپ اسکای پت است. در وب‌سایت فروشگاه اسکای پت می‌توانید لیست انواع غذاها و اکسسوری‌ها و دیگر لوازم جانبی نگهداری گربه و سگ خود را با فیلترهای مورد نظر جستجو کنید و با محصول انتخابی خود را سفارش دهید.

در این فروشگاه آنلاین غذا و لوازم حیوانات خانگی امکان ارسال محصولات مورد نیاز و انتخابی شما از تهران، مشهد و کیش به سراسر ایران از طریق ثبت سفارش اینترنتی وجود دارد. همچنین از فروشگاه غذای حیوانات اسکای پت در کیش نیز امکان خرید حضوری غذای گربه و سگ خانگی و سایر انواع محصولات اورجینال قیمت مناسب و کیفیت مطلوب وجود دارد.

 

مقالات پت شاپ اسکای پت مطالعه این مقاله برای شما مفید است: مهم‌ترین نکات برای خرید غذای پت

اکسسوری پت

خلاصه

همان‌طور که در این مطلب اشاره شد، فروشگاه لوازم حیوانات به صورت گسترده در سراسر کشور محصولات مورد نیاز سگ و گربه خانگی و سایر حیوانات را عرضه می‌کنند. اما در این بین پت شاپ اسکای پت به عنوان یکی از معتبرترین پت شاپ‌های معتبر، زمینه خرید آنلاین غذا و لوازم حیوانات و همچنین به صورت فروشگاه حضوری واقع در جزیره کیش را برای شما فراهم کرده است. انواع غذاهای پت از برندهای محبوب شامل Royal Canin، Happy Cat، Stuzzy ، Schesir و… در این فروشگاه موجودند.

بنابراین در صورت نیاز می‌توانید، براساس میزان بودجه و نوع غذای مورد نیاز سگ و گربه خود یک محصول از بین برندهای مختلف اورجینال خارجی خریداری کنید و آنها را در اسرع وقت جلوی درب منزل تحویل بگیرید.

-> مشاهده همه محصولات

جهت خرید از فروشگاه لوازم حیوانات خانگی چه کنیم؟

جهت خرید از پت شاپ اسکای پت و سایر فروشگاه‌های لوازم حیوانات، لازم است که متناسب با نژاد و سن حیوان خانگی خود از بین محصولات عرضه شده موارد مورد نیاز را سفارش دهید.

کدام پت شاپ برای خرید غذای سگ و گربه مناسب است؟

یک پت شاپ ایده‌آل باید اصالت کالا و محصول خود را تضمین کند و غذای گربه، سگ و سایر لوازم حیوانات خانگی را با بسته‌بندی مناسب به صورت فوری به سراسر کشور ارسال کند.

12 پیام روی “فروشگاه لوازم حیوانات خانگی (وسایل نگهداری پت)

  1. امیر گفت:

    متاسفانه توی شهرهای کوچیک پت شاپ یا پیدا نمیشه یا تعداد بسیار محدود هست.

    1. اسکای پت گفت:

      سلام
      بله حرف شما درسته؛ یکی از دلایل ایجاد “پت شاپ آنلاین اسکای پت” همین هست که عزیزان از سراسر ایران بتونن وسایل و غذا مورد نیاز حیوان خانگی خودشون رو خریداری کنن.

  2. نادی گفت:

    دیروز از فروشگاهتون توی دامون کلی خرید کردم.
    واقعا خیلی اجناستون با کیفیتن مرسییییییییییییی

    1. اسکای پت گفت:

      سلام
      رضایت مشتریان خوبمون باعث خوشحالیه.

  3. نیما گفت:

    یکی از مواردی که بنظرم خیلی مهمه اینه که پت شاپ علاوه بر تنوع محصولاتش رو شارژ کنه.

    1. اسکای پت گفت:

      سلام
      دقیقا همینطور هست.
      اگر محصولی سازگار با پت شما بود؛ مجبور به تغییرش نباشید و بتونید مجددا اون رو خریداری کنید.

  4. فاطمه رضاییان گفت:

    سلام پت شاپتون عالیه، غذای درمانی و جای خواب گربه امو از اینجا خریدم و واقعا راضیم .

    1. اسکای پت گفت:

      سلام فاطمه عزیز
      خیلی خوشحالیم که از محصولات فروشگاه ما رضایت دارین.

  5. m_79 گفت:

    چه اکسسوری های قشنگی برای گربه و سگ اومده
    وسوسه برانگیزن هر دفعه میرم پت شاپ دلم میخواد یکدونه برای سگم بخرم :)))

    1. اسکای پت گفت:

      با سلام
      بله واقعا همینطور هست؛ اکسسوری‌ها و اسباب بازی‌های خیلی خوشگلی برای پت‌ها تولید میشه 🙂

  6. nima_abedi گفت:

    وسایل و اسباب بازی های پت خیلی خوشگلن شبیه اسباب بازی های نوزادن

    1. اسکای پت گفت:

      سلام نیما عزیز
      بله همینطوره 🙂 اسباب بازی‌های بسیار زیبایی برای پت ارائه میشه.

دیدگاهتان را بنویسید