برندها, تغذیه سگ, سگ

انواع غذای سگ رویال کنین (Royal Canin)

انواع مختلف غذای سگ رویال کنین

سگ‌ها یکی از حیوانات خانگی پرطرف‌داری هستند که برای نگهداری آنها لازم است تا به چند نکته توجه نمود. یکی از معروف‌ترین و بهترین انواع غذای سگ که به دو صورت تر و خشک به مشتریان عرضه می‌شود، برند رویال کنین است. در این مقاله قصد داریم شما را با انواع غذای سگ رویال کنین آشنا کنیم تا بتوانید مناسب‌ترین نوع غذا را برای حیوان خود تهیه کنید.

برای تهیه این برند از غذای سگ باکیفیت اورجینال و بهترین قیمت می‌توانید با مراجعه پت‌شاپ اسکای پت، غذای سگ یا گربه موردنظر خود را تهیه فرمایید.

ورود به فروشگاه اسکای پت

 

چرا محصولات رویال کنین (Royal Canin) را بخریم؟

رویال کنین پس از گذشت نیم‌قرن همچنان در تولید غذای گربه و سگ باکیفیت بالا فعالیت دارد. این برند کامل‌ترین فرمولاسیون غذایی را طبق نیازهای تغذیه‌ای حیوان تولید می‌کند. شما می‌توانید توضیحات کاملی در مورد ترکیبات به کار برده شده در غذا بر روی بسته‌بندی این برند مشاهده کنید. همچنین به کمک راهنمای موجود در بسته‌بندی، امکان تعیین میزان مصرف روزانه غذا را برای حیوان شما بر اساس وزن و میزان فعالیت او وجود دارد.

از دیگر مزیت‌های این برند آن است که به جزئی‌ترین نیازهای تغذیه‌ای حیوان خانگی شما توجه دارد. محصولات رویال کنین به‌صورت غذای خشک، غذای کنسروی و پوچ تولید می‌شود؛ بنابراین دست شما را در انتخاب بازتر است. تنوع بالای محصولات این برند گاهی ممکن است سبب سردرگمی شود. اما جای نگرانی نیست، به کمک آشنایی با محصولات رویال کنین به‌راحتی می‌توانید مناسب‌ترین غذا را برای حیوان خود بخرید. برای راهنمایی بیشتر می‌توانید مقاله مربوط به خرید غذای سگ را مطالعه کنید.

انواع غذای سگ رویال کنین بر اساس سن

سگ‌ها در طول زندگی خود به انواع مختلفی از مواد غذایی احتیاج دارند، غذای سگ خانگی باید حاوی انواع ویتامین‌ها، پروتئین و مواد معدنی باشد. توله‌سگ‌ها به دلیل آنکه درحال‌رشد هستند به یک رژیم غذایی مقوی‌تر پرپروتئین و پرانرژی‌تر نیاز دارند. خوشبختانه محصولات غذای سگ رویال کنین بر اساس دوره‌های سنی و رشدی مختلف سگ‌ها متنوع هستند.

غذای خشک سگ رویال کنین استارتر مناسب توله سگ ۱ تا ۲ ماه و سگ مادر

غذای توله‌سگ‌های تازه به دنیا آمده شیر و سرلاک است، زیرا در این سن توله‌ها دندان ندارند. اما بعد از یک ماهگی کم‌کم می‌توان در کنار شیر، غذای خشک هم به رژیم غذایی سگ خود بیفزایید. فرمولاسیون غذای توله سگ و سگ باردار یا شیرده کاملاً بر اساس نیازهای تغذیه‌ای توله‌های زیر ۲ ماه تولید شده است و مواد مغذی لازم بدن آنها را تأمین می‌کند.

غذای خشک سگ رویال کنین

غذای سگ رویال کنین جونیور برای توله‌های ۲ تا ۱۲ ماه

توله‌سگ‌ها یا سگ‌های پاپی با سرعت قابل‌توجهی رشد می‌کنند. در طول مدتی که یک توله سگ به سگ بالغ تبدیل می‌شود، به انرژی، پروتئین و چربی و مواد مغذی بسیار زیادی احتیاج دارد. تغذیه کافی در این دوران سبب سلامت و طول عمر سگ در بزرگسالی خواهد شد.

برند رویال کنین در این راستا محصولات اختصاصی را برای توله‌سگ‌های بین دو تا دوازده ماه که به‌سرعت در حال بزرگ‌شدن هستند، طراحی کرده است، این محصولات حاوی مقادیر قابل‌توجهی امگا ۳ شامل EPA و DHA هستند. با مصرف غذای سگ رویال کنین به دلیل وجود مقادیر فراوانی مواد مغذی، سیستم گوارشی و سیستم ایمنی حیوان شما تقویت خواهد شد.

غذای سگ خانگی بالغ رویال کنین

عمدتاً سگ‌ها در یک‌سالگی روند رشدشان متوقف می‌شود و دیگر بالغ و بزرگسال محسوب می‌شوند؛ بنابراین باید غذای سگ خانگی خود را از بین انواع مناسب برای سگ‌های بالغ و بزرگسالان انتخاب کنید.

غذای سگ برای سگ‌های پیر بالای ۷ سال

به طور میانگین آمارها نشان می‌دهد که سگ‌ها پس از سن هفت‌سالگی وارد دوره کهن‌سالی می‌شوند. در این دوران فعالیت و متابولیسم بدن جاندار کم شده و غذاهای موردنیاز جاندار نباید هرگز از بین غذاهای پرکالری و چاق‌کننده انتخاب شود و در عوض باید حاوی ویتامین‌ها و مواد معدنی مختلف باشد.

خرید غذای سگ رویال کنین بر اساس نژاد سگ

نژادهای مختلف سگ مطابق ویژگی‌های خاص خود، نیازهای تغذیه‌ای مختلفی دارند. انواع سگ‌های کوچک به دلیل متابولیسم بسیار بالا مستعد افت قند خون هستند؛ بنابراین لازم است تا از غذاهایی استفاده کنند که بتواند این افت قند را جبران کند و انرژی لازم را تأمین نماید. میزان کالری متعادل غذای این نژاد باید همراه با ال کارنیتین باشد تا به حفظ وزن ایده‌آل کمک کند.

خوشبختانه محصولات نژادی رویال کنین دارای طیف متنوعی از غذاهای مناسب برای نژادهای سگ گلدن رتریور، ژرمن، شیتزو، تریر، پودل و … است.

غذای خشک سگ رویال کنین ژرمن

باتوجه‌به اینکه نژاد سگ ژرمن شپرد بسیار پرانرژی و فعال است؛ در نتیجه به غذایی پرکالری و کیفیت بالایی نیاز دارد. این نژاد همچنین در معرض ابتلا به بیماری‌های مفاصل و استخوان قرار دارد، پس باید غذای خشکی که برای او تهیه شود که دارای مواد تقویت‌کننده استخوان‌ها و مفاصل باشد. برای اطلاع از آخرین خبرها و مطالب آموزشی در رابطه با حیوانات خانگی می‌توانید؛ اینستاگرام اسکای پت و یا شبکه لینکدین اسکای پت را دنبال کنید.

غذای سگ رویال کنین - Royal Canin

تعدادی از غذاهای سگ رویال کنین موجود در پت شاپ اسکای پت

خرید و انتخاب غذای سگ رویال کنین بر اساس وزن و جثه سگ

از دیگر فاکتورهای مهم در انتخاب و خرید غذای سگ خانگی جثه اوست. مسلماً نیاز غذایی یک سگ بزرگ با یک سگ مینیاتوری متفاوت است. غذای سگ رویال کنین طبق جثه و اندازه پنج نوع است:

  • x-small این دسته از غذای سگ برای سگ‌های خیلی کوچکی نظیر شیواوا و مالتیز با وزن کمتر از ۴ کیلوگرم مناسب است.
  • غذای سگ مینی ادالت (Adult) مناسب سگ‌هایی نظیر بیچون فرایز و انواع سگ تریر با وزن بین ۱ تا ۱۰ کیلوگرم است.
  • Medium نوعی دیگر از غذای سگ مناسب نژاد بیگل با جثه متوسط و وزن بین ۱۱ تا ۲۵ کیلوگرم طراحی شده است.
  • غذای سگ ماکسی برای سگ‌های بزرگی مثل ژرمن شپرد و گلدن رتریور با وزن بین ۲۶ تا ۴۴ کیلوگرم مناسب است.
  • Giant غذایی است که مناسب سگ‌های بسیار بزرگ‌جثه‌ای مثل روتوایلر و سگ سرابی است که وزنی بالای ۴۵ کیلوگرم دارند.
سخن آخر
در این مقاله شما را با انواع غذای سگ آشنا کردیم. شما عزیزان می‌توانید برای تهیه این برند از غذای سگ با کیفیت و قیمت بسیار مناسب به پت‌شاپ آنلاین اسکای پت مراجعه کنید. همچنین امکان خرید حضوری از مرکز خرید دامون جزیره کیش در این فروشگاه برای شما مشتریان گرامی وجود دارد. رویال کنین از بهترین و باکیفیت‌ترین غذاهای سگ از نظر دامپزشکان است که نسبت به کیفیت خود قیمت مناسبی دارد. نظر شما در مورد غذای سگ رویال کنین چیست؟ تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.
آیا غذای خانگی می‌تواند جایگزین غذای خشک شود؟

باید گفت غذایی که در خانه برای سگ تهیه می‌شود، ممکن است بالانس نباشد و مشکلات زیادی را برای حیوان به وجود آورد.

آیا می‌توان هر نوع غذای خشکی را برای سگ استفاده کرد؟

خیر؛ این موضوع به عواملی همچون نژاد، سن، وزن، جثه و… بستگی دارد.


11 پیام روی “انواع غذای سگ رویال کنین (Royal Canin)

  1. Mina گفت:

    مرسی متن خوبی بود
    بنظرم رویال کنین یکی از بهترینااااست

    1. اسکای پت گفت:

      سلام
      بله دقیقا همینطور هست. رویال کنین یکی از بهترین ارائه دهندگان غذای پت محسوب میشه 🙂

  2. m_79 گفت:

    من یک ژرمن دارم همیشه براش از رویال کنین غذا میگیرم
    عالیه

    1. اسکای پت گفت:

      با سلام
      ژرمن چون سگ فعال و پرانرژی هست؛ غذاهای رویال کنین خیلی براش مناسبه 🙂

  3. Paniz گفت:

    سلام
    ببخشید رویال کنین برای گربه هم غذا تولید میکنه یا فقط غذای مخصوص سگ؟

    1. اسکای پت گفت:

      سلام پانیذ عزیز
      بله رویال کنین انواع غذاهای گربه که برای نژادهای مختلف مناسب باشه رو تولید میکنه.
      داخل پت شاپ میتونی محصولات رو ببینی.

  4. Reza گفت:

    بهترین غذای سگ رویال کنین

    1. اسکای پت گفت:

      سلام
      رویال کنین بخاطر کیفیت بالایی که داره همیشه یکی از محبوب‌ترین برندهای غذای سگ محسوب میشه.

  5. Roxana گفت:

    سلام
    ببخشید رویال کنین برای سگ های مشکل کلیوی هم غذا داره چون برای گربه دیدم که داره

    1. اسکای پت گفت:

      سلام
      بله، محصولات رنال رویال کنین یا همون مخصوص سگ‌ها با بیماری کلیه در پت شاپ‌ موجود هستن.
      ما یک مقاله هم در خصوص انواع غذاهای رنال رویال کنین داخل سایت منتشر کردیم، اگر دوست داشتید برای راهنمایی گرفتن می‌تونید اون مقاله رو مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید